Het aftellen is begonnen

4 oktober 2011 - Amstelveen, Nederland

Nog een paar dagen en het is zover! Op naar India. Samen met Arma, Dieuwertje, Elles, Gina, Hanneke, Karin, Marian, Monique, Lidija, Liesbeth en Paulien (collega's uit heel Nederland) gaan we van 9 oktober tot 23 oktober ervaringen uitwisselen met collega's in de deelstaat Orissa. Keonjhar (Kendujhar) is de plek waar we bijna 2 weken zullen zijn. De koffer raakt al aardig gevuld. Spannend hoor, het wordt voor mij de eerste keer buiten Europa. Gisteren en vandaag heb ik nog foto's op school gemaakt om te laten zien hoe het bij ons op school eruit ziet. Ik heb de kinderen beloofd foto's te zullen maken en heb ook al een stapel tekeningen gekregen om daar naar toe te nemen. Ik hoop op een leuke uitwisseling!

1. Astrid Delahaije:
    Hoi Sas,
    heel veel inspiratie en plezier op deze prachtige reis!
    Zie je later bij de Queen Xperience
    groetjes, Astrid.
  2. Leo en Dietgard:
    5 oktober 2011
    Wat een leuk idee.Ik wist niet eens dat deze molelijkheid bestond.
    Goede reis en veel plezier
  3. Annesta:
    Hé Saskia,
    Wat een grootse plannen! Leuk zeg! Alvast een hele goede reis toegewenst en ik ben benieuwd naar je blog!
  4. Yvonne:
    6 oktober 2011
    Hallo lieve Saskia! Wat een inspirerend nieuws is dit!
    Ik wens je een hele goede reis en dat je veel mooie foto`s zal maken natuurlijk.
    Ik ben ook een aantal malen in India geweest, maar niet in de deelstaat Orisa.
    Ben natuurlijk weer heel benieuwd hoe de reis zal verlopen.
    Heel veel reisplezier!!!
    een dikke kus van je nichtje,
    Yvonne
  5. han de vrij:
    6 oktober 2011
    heel veel plezier en inspiratie toegewenst ! wow , wat een prachtige kans
    liefs, han
  6. monique van Lindert:
    Hee Saskia,

Wat leuk en spannend!
    Veel succes daar!

Monique
  7. nora:
    He Saskia,

Goede reis en ik ben t.z.t. benieuwd naar je ervaringen. Heb het goed daar, grioetjes, Nora.
  8. Liesbeth ter Braak:
    8 oktober 2011
    Lieve Saskia,
    Leuk om je belevenissen te volgen.
    Wel kort om echt te aclimatiseren denk ik....
    Ben ooit in India geweest, daar had ik wel even voor nodig!
    Heel veel succes plezier en inspiratie.
    Tot daarna, Liesbeth
  9. Ingrid Fennet:
    10 oktober 2011
    Hoi Saskia, Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. Ik zal je volgen. Geniet van alles en maak er iets moois van.
    Groetjes Ingrid